Peregrine otti ja haastoi. Sinänsä helppoa että vastasin tähän jo sähköpostilla viikko sitten, nyt voi copypasteta vastaukset tänne ;) Tosin olen myös lähettänyt jo eteenpäin kaikille ketä mieleen juolahtaa joten enempää en haasta tästä...

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
Varastomies (tavaran vastaanotossa)
Grillikioskiduuni
Mikrotukihenkilö
Järjestelmäasiantuntija

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:
\n
4 eri paikkaa Nummelan eri puolilla + Lohja
",1] ); D(["mb","

>
> Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
",1] ); D(["mb","
Lost
\n
Shield
\n
Stargate
\n
Stargate Atlantis
\n
",1] ); D(["mb","

>
> Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
",1] ); D(["mb","
Italia, Rimini
\n
Tallinna
\n
Tukholma
\n
Barcelona (työmatka mut aika lomaksi se meni :D )
",1] ); D(["mb","

>
> Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
",1] ); //-->
Lohja
Nummela (4 eri paikkaa)
siinäpä ne

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
Lost
Shield
Stargate
Stargate Atlantis


Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
Italia, Rimini
Tallinna
Tukholma
Barcelona

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
irc-galleria.net
 
Neljä lemppariruokaani:
Tortillat
Erilaiset pastat (kana-valkosipuli-aurajuusto nam)
lasagne
pizza


Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt
Nukkumassa
Lomailemassa
Uudessa kämpässä
Uimahallissa
 
Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin ja joiden arvelen vastaavan
Meni jo aiemmin joten ei enää kellekään :)